hemma igen

Eller ja, jag kom hem natten till fredag, men har faktiskt inte haft tid att skriva här! Hoppas ni har saknat mig haha ;) Tyvärr har jag inga bilder än, men det kommer. Håll ut bara. Vi har över 1600 bilder, så det finns att ta av! Vi har haft det hur bra som helst. Så härligt, vill tillbaka. NU! Skulle flyttat dit om jag kunde!

Och förresten GOD JUL! höll nästan på att glömma det ;)
igår var vi hos marcus föräldrar och firade jul på dagen, sen hem och öppna julklappar + äta julmat. Är helt klart nöjd! Idag bär det av till mormor&morfar för att fira jul där. Får träffa min fina kusin som varit i London ett år, äntligen! :D

Men jag kommer nog sakna dom här knoddarna under dagen! <3


Nu är klockan tjugo i åtta och har varit uppe ett tag, så jag kanske ska fösöka somna igen? Har inte riktigt kunnat vända tillbaka till rätt tid än.. konstigt?

Kommentarer
Postat av: anna

jaaaHUUUUR KAN DU MISSA DEEE

2011-12-25 @ 15:02:17
URL: http://onlyaanna.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jag har inte heller vänt dygnet än! Jossi vi skaffar ett jobb där och sticker haha

2011-12-25 @ 19:02:08
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0