anytime!

Tjohooo :) Träningen gick jättebra idag också. Lite tröttare i benen, men det var lugnt. Tog tid, blev ett inte så smickrande 16.08 på 2,5 km.. Nu kan det bara bli bättre! Sprang totalt 3,7 km. Kändes bra. Målet är att springa blodomloppet, cityloppet och tjejmilen nästa år! haha Får se om det kanske blir cityloppet redan i år? 7 km känns långt bort just nu..

Igår var jag iallafall med S & S på bio. Det blev Bad teacher. Den var faktiskt bra, och cameron diaz är SÅ snygg! Under reklamen såg jag en trailer som intresserade mig mycket också. Friends with benefits. Verkar asbra. Men det blev så konstigt när man hade sett Timberlake i den trailern, och sen som tönt i bad teacher.. Men en sak är säker; jag skulle torrjucka med honom anytime!

Nu sitter jag nyduschad och kollar på Sommar med Ernst. Och hör regnet ösa ner! tråkigt men mysigt. Jag är så galet trött, det blir en tidig kväll! ciao <3


Kommentarer
Postat av: Madelene

ÅÅ, jag vill se Bad Teacher men trodde att den kan vara lite halvdålig (pga Timberlake) men jag får väl ta och se den nu då.



Och lycka till med alla de där motion-sakerna du tänkt göra. Eloge om du lyckas. (I would never.)



:)

2011-07-28 @ 23:05:56
URL: http://classyornot.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0