får jag be dig att hålla käften?

Jahopp, det där gick ju inte så bra.. Hade uppkörning och klarade det inte. Jag kollade tydligen inte när jag bytte körfält (förutom att jag kollade då, men det såg ju inte han. Vred till och med på mig. HÄRLIGT!). Sen väntade jag för länge vid rondellen? Och sen blinkade en bil in mot rondellen (då tänker ju jag att han INTE ska åka ut) men svängde ut ur rondellen rakt framför mig. Utan att blinka. Är det mitt fel ellerrr?!?! Jag hann ju stanna, borde inte det va bra? tydligen inte. När jag skulle backa runt hörnet, så backade jag asbra. Men jag tittade inte framför bilen (förutom att jag gjorde det) och då hade jag kunnat köra på nån/nåt. Förutom att jag såg att inte fanns nåt ens i närheteeeeen!!! Och ingenting blir ju bättre av att han sitter och pratar med mig. Oavbrutet. Hela tiden. Och jag måste ju svara? Kan ju inte be honom hålla käften? mmmmmmh, vad jag gillar det här.

/ SUR / LEDSEN / BESVIKEN TJEJ

Kommentarer
Postat av: mats

JAG KOM PÅ VÄRSTA GREJEN!!! FLASHMOB PÅ IKANO!!! med typ alla som går och som gått dans på Anders Ljungstedts Gymnasium :D och typ... folk som vill vara med och vill åka från typ... långt bort kanske ? för att få vara med på en sån grej =)

2011-10-09 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0