Fredagsmys

Hade en supermysig kväll med Tanja igår. Varsin påse chips och massa dipp! Såkalrt fanns det cola (och saft) också. Tanja hade några chips jag aldrig sett förut, platt på ena sidan och räfflade på andra? Hur kan jag ha missat det?! Fast jag gillade dom inte så mycket ändå.. Det var väldigt mysigt!

Jag gick vid 2 och när jag väntade på bussen såg jag en asfull kille komma stapplande på andra sidan gatan. Jag har aldrig sett någon så full alltså. Han tappar byxorna, men får upp dom igen. Två steg och han tappar dom igen, och den gången fick han inte upp dom, utan han ramlade rakt ner i gräset. Och där låg han helt barbent. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, jag höll på att börja skratta rakt ut. Såg sjukt kul ut haha
... som sagt, elaka Jossi!

Snart : kalas en stund, sen hem och svira om till fest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0