time to get healthy

Nu har jag tagit min lata rumpa från soffan och tagit mig en bulle. Det var allt. En bulle. Som jag värmde för mycket så den blev bränd i mitten. Sen satte jag mig i soffan igen. Och nu är jag fortfarande lika hungrig. 

Jag funderar på att ha några nyttiga dagar. Har varit alldeles för onyttig på senaste tiden! Alltså ingen diet, men äta lite mer hälsosamt ett par dagar. Och träna lite mer. Några tips på vad man kan byta godis och chips mot?! och gärna på nyttig frukost?


Glada tjejer försöker hoppa..


Kommentarer
Postat av: krantz

det finns bara en sak att säga.. vi är värdelösa på att hoppa! haha

2011-10-19 @ 16:59:10
Postat av: anna

ja de har vi!

2011-10-19 @ 17:36:00
URL: http://onlyaanna.blogg.se/
Postat av: Mats

Honungs melon, vindruvor och päron :P

2011-10-20 @ 14:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0