tuggummi-hungrig

Jag har kommit på en sak : Jag blir hungrig av tuggummi! Alltså galet hungrig.
Men vad jag har hört så ska man bli mer mätt, eftersom man sväljer så mycket luft? Är jag onormal? Men ja, nu sitter jag här med mitt tuggummi och är svinhungrig. Det bara kurrar och kurrar. Orkar jag gå och hämta nåt att äta? Nej.

Nåt mer jag måste göra är ju att packa upp min väska. Och kanske börja planera vad jag ska ha med mig till Gotland? Eller så väntar jag med det tills på söndag kväll när jag har återhämtat mig från helgen..


Kommentarer
Postat av: Aida

hm.. jag har hört att man blir hungrig

eftersom magen tror att det ska komma ner mat,

så den börjar att arbeta.

Men sen så kommer det ingen mat :(

Då blir den suuugeeen på maasaaa maat!! haha



Kanske e så, kanske inte... XD

2011-10-19 @ 15:04:19
URL: http://aidalazarian.blogg.se/
Postat av: Lina

aida har rätt, luften funkar inte riktigt på det sättet, om det inte är från typ kolsyrad dryck (:

2011-10-19 @ 18:12:34
URL: http://bubbelmuffins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0