vi har galet dålig humor

Dagen, eller kvällen rättare sagt, har bjudit på mycket gott! Först fick vi middag hos farfar. Älgstek, kan vara det godaste som finns? När vi kom hem blev det marängswiss, och självklart lite cola.
Vi tittade på Pirates of the carribean (stavning?), den var lika bra som dom andra filmerna. Såklart.

För övrigt kom min syster hit igår, det var väldigt roligt. Vi har sån humor och kan skratta med (och åt) varann som man bara kan med en syster. Chaaarliiiie... Craaaazyy - gaalen! (internskämt, förlåt) HAHAHA jag dör! <3 Hon har också hunnit med att ge mig hela tre tips på hur man tränar ansiktet. Det skulle vi haft på kort, jag skrattade så jag grät!


Kommentarer
Postat av: Aida

Åååh syskonkärlek, finns inget bättre! <3

2011-10-18 @ 01:19:26
URL: http://aidalazarian.blogg.se/
Postat av: anna

you can take it on and come to my house if u want tooo ;)

2011-10-18 @ 09:38:15
URL: http://onlyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0