Woop!

Dagen började med körlektion som gick åt skogen i princip. Efter det skjutsade Sandra mig till mitt teoriprov (!), det gick asbra och jag klarade det! Med marginal hihi! Så lycklig. Bara körprovet kvar nu, hoppas jag klarar det. SJUKT NERVÖS!

Sandra bjöd på Sub i stan och jag köpte lite nytt (ni får se imorgon kanske). Gick runt lite och åkte hem, skit glad fortfarande.

Efter bara en ynka timma hemma, åkte jag ner på stan igen och fikade med A. Satt i flera timmar och pratade massor. Om allt. Det var mycket trevligt och jaa.. Vi fick väl sagt det vi behövde också!


Kommentarer
Postat av: anna

me like

2011-10-04 @ 14:12:39
URL: http://onlyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0