catfish / snyggast

Dokumentär om hur mycket man kan ljuga genom Facebook. Skrämmande.

Vilket leder mig in på en grej som hände i gymnasiet:
Jag låg och sov i min otroligt sköna säng. Det ringer gång på gång killar och frågar om jag är kåt. Det kommer även många, många sms. Till slut får jag nog och skriker i telefonen "NEJ JAG ÄR FÖRFAN INTE KÅT! JAG SOOOVEEEER!!" och lägger på. Några minuter senare får jag sms av killen jag skrek åt. "förlåt mig om jag väckte dig. Bara så att du vet, det är någon som lagt upp ditt nummer till en lättklädd bild på snyggast.se, och skriver att du är kåt"

Jag visste inte vad jag skulle säga till min lärare, när jag somnade på lektionen dagen efter.


sömnig, efter stönande telefonsamtal mitt i natten..

Kommentarer
Postat av: karlsson

hahahahahahahah

2011-09-07 @ 04:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0