Jag har inget vettigt att komma med, så en lista är på sin plats

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Man ska inte säga såhär men Nej. Helt klart och enkelt NEJ! Bara om det är riktigt viktigt, då kommer jag på pricken i tid. Men inte en minut innan. Jag vet, dåligt!


HAR DU BRA KONDITION:

Helt okej skulle jag säga, men jag jobbar på den..


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

På kräftskivan i fredags, jag vet inte hur det blev, men jag gissar på inte så bra!


HUR KÄNNER DU DIG NU:

Trött och hungrig. Rätt skumt eftersom jag åt frukost för en timma sen..


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Det enda som INTE finns är orange & gul. Jag är spretig.


KAN DU LAGA MAT:

Jag kan, men frågan är om det blir gott. Någon som vågar testa?!


VAD PLUGGAR DU:

Jag pluggar inte.. än.


BLIR DU BRA PÅ KORT:

Jag blir inte ens bra på kort om jag försöker. Enligt mig. Men hey, det som räknas är ju hur jag ser ut egentligen. Jag hoppas på det bästa.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:

Förra fredagen till SYTYCD, det var en så fin koreo. Och den hade så fint budskap. Och jag kände varje sekund.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Nej, gud nej! Jag har mammas gener, så det kommer bli värre med åren! Lika bra att erkänna liksom..


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Jag hade relativt tråkigt, så inte sådär asbra. Men det dög väl?


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Apelsinjuice.


ÄR DU NYTTIG:

Jag äter inte snabbmat och när jag köper godis (väldigt sällan) hinner det att bli stenhårt innan jag äter upp det. Det säger väl allt?


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:

Ja, på Scan + lite ströjobb.. Jag längtar efter nytt jobb.


ÄR DU BLYG:
Ja, det är jag. Det brukar släppa ganska fort. Finns alkohol i blodet så släpper alla hämningar. Jag pratar med alla!


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

Jag skäms. Klockan 12.


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?

Måste ha varit Singstar eller något Wii spel, mario kart eller Fit? *funderar febrilt*


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?

Tv-spel..? Jag spelar ju inte.. Singstar i guess..


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?

Det beror på vem man frågar. I mina ögon kan jag vara full, i mina vänners ögon är jag då spiknyter. Sist var det 8 cider och 2 shots, sen behövde jag inte mer den kvällen.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?

Nej det har nog aldrig hänt.


JAG SOVER:

Ja, jag sover? När jag var mindre såg jag ut som en död mumie i en kista, that’s all i know..


VAD SA DU SENAST?

Typ ”Att förstöra för sig själv är det enklaste i livet” när jag sjöng.. Just det, jag SJÖNG det. Annars var det nog ”VAFAAN! Jävla….!” när dom började renovera hos grannen (låter förfärligt!) och jag ville sooolaa!


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

Nej. Ingen alls.


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Mig själv. Jag lider i tystnad till det spricker. Då är det Anna, Sandra och mamma som får ta smällen.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Pengar. Och ett jobb. Och något kul att göra. En till garderob skulle också vara till nytta.


HAR DU SNYGGA SKOR:

Jag har många, och behöver fler. Alla är snygga.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Samma som det senaste jag sa. Vill inte vara konstig och prata med mig själv.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

Ja!


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Jag hoppas för min skull att jag hade märkt det.


HAR DU KÖRKORT:

ÅH det är på väg! *längtar*


ÄR DU ENSAM NU:

Ja. Om man inte räknar katten..


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Imorgon! Åh! Audition! Jag får dansa igen! Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0