igår, idag, nu

Gårkvällen bjöd på god middag hemma, lamm och klyftpotatis. Och senare åkte jag till Anna och hade myskväll. Pratade om allt och inget som vanligt och skrattade. Alltid lika mysigt!

Idag har jag varit hos mormor och morfar och burit pellets och blommor. Tre hela pallar och fem megakrukor. Dessutom kollade jag in en fin pinnstol som fanns i vedboden, som nu är min! Jag är så nöjd! Efter ett lager vit färg kommer den vara perfekt.

Nu ska jag packa ner lite grejer i mitt rum, som jag inte kommer behöva fram till flytten ändå. Om bara fem veckor går flyttlasset! Och tiden går ju fort, så det är lika bra att börja i tid. Senare ska jag möta Sandra och Aida i stan och gå på bio. Och idag är det dubbelkollat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0