mitt i mitten

Jaha, här sitter jag med brillorna på nosen och i princip kvävs. Tryck på näsan samtidigt som jag är galet täppt. Dumt att klaga, för det brukar bara bli värre då. Jag känner mig rastlös och springer till skafferiet mest hela tiden. Att det ska vara så svårt att hålla fingrarna i styr och låta bli sötsakerna?! Funderar på om jag ska ta en dusch och sova tidigt idag.

Apropå sova; Min säng står mitt i rummet och där ska den stå tills vi flyttar!? Fått nya tapeter och nu är mamma rädd för nya fettfläckar.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Duscha du stinker;) avlider här bredvid!;))

2012-04-18 @ 21:06:19
Postat av: Tanja

Hur lyckas du göra så att det blir fettfläckar??

2012-04-19 @ 12:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0