Kö till dörren är ej en hit

Ligger raklång i sängen efter en sjukt jobbig kväll på jobbet! Känns som jag inte kan röra en enda muskel. Förutom fingrarna då.. Hela kvällen har det varit kö till dörren! Och nu känner jag bara att stadsfesten kan lägga ner en dag för tidigt. Alternativt att jag får snabbspola lördagskvällen. Eller att min chef ringer och säger "du behöver inte jobba". ELLER att jag mystiskt skadar några fingrar.. Jag misstänker att inget av detta kommer att hända. Så nu ska jag sova, så jag orkar med både Kolmården och tio timmar jobb imorgon! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Va fin du är älskling!! Nu blev ja ännu mer kär i dig!! (a) du klarar den här dagen också, du är ju bäst!

Svar: Åh! Vad söt du är älskling :) du är bäst!
Josefine Tequila Lindén

2012-08-25 @ 08:24:15
Postat av: Tanja

Du är snygg så du klarar nog det ;)

Svar: I MADE IT! :)
Josefine Tequila Lindén

2012-08-25 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0