Jag byter gym

Jag älskar att träna. Det är otroligt kul och man känner sig så nöjd, tillfreds och stark. Och frisk! På senare tid har jag slarvat mycket och knappt varit på gymmet alls. Det har tagit ut sin rätt på kroppen. Främsta anledningen är att det känns ovärt när det tar ca. 4 timmar att gå dit, träna och komma hem. Och då räknar jag inte med duschtid!

Så från och med 1a januari byter jag gym, från Friskis&svettis till Studio fitness (dom har löpband som jag är helt förälskad i!). Mer centralt, fräschare, förhoppningsvis inte lika mycket folk. Där stannar jag minst ett år, och hoppas att jag kommer trivas! Malin gör mig sällskap, så det blir nog bra. NU KÖR VI! (efter nyår..), först : Julmat och julgodis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0