Jag har blivit med iphone

Var och hämtade min Iphone 4s idag. Gick hem och försökte fixa. Fungerade inte. Jag fick ryck! Jag ville bara slänga den i väggen, stampa på den och skrika. Åker tillbaka till telia, frågar hur sjutton man gör. Och DÅ säger dom att "jaha, men du måste ha ett visa-kort för att kunna "köpa" appar.." Det kunde dom inte säga från början? Dom tyckte inte att det var en viktig faktor?!

Försökte precis beställa ett visa-kort, och självklart gick det inte.
Tur att telefonen är fin iallfall..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Man behöver inte ha visa kort, jag har inte skrivit in mina uppgifter om mitt kort.. Du kan köpa iTunes presentkort på 7eleven och presbyrån då går det att köpa, men kan du inte ens ta hem dom apparna som är gratis?

2012-01-26 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0