Danslördag

Jag kan seriöst inte röra mig! Dansade ca 4 timmar igår, i en bastu! Danssalen hade fel på ventilationen. Det blev modern, comercial jazz och dancehall. Det var så grymt kul, skulle kunna dansa varje dag! Jag älskar det! Jag var riktigt mör i benen efter alla klasser. Men snacka om att jag tappat all teknik...

Kika in på Tanjas blogg och kolla när vi kör lite Dancehall! Ha överseende med att vi är trötta och slitna.



Vi skulle gått ut igårkväll, men vi var så galet trötta. Vi körde en myskväll istället. Jag, Tanja, Aida och Liv mös ner oss i soffan med lite gott och kollade på 7pounds. Otroligt vacker, men sorglig film. Vi tjöt som grisar, surprise surprise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0