rädd för det lilla krypet

Senaste dagarna har bestått av fika, fika, lång cykeltur och långa promenader för att rensa huvudet. Vissa säger att det är bäst att rensa huvudet i duschen, men jag mår aldrig så bra som när jag rör på mig!

När jag skulle sova, efter en sömnlös natt och en lång dag, såg jag en feeeeet spindel i mitt rum! Försökte döda den, gick inte. Tjöt som en gris, så jag nästan fick kväljningar.. Har inte sovit många timmar inatt, även att mamma dödade den andra gången jag hämtade henne mitt i natten. Jag hann få solen i mitt ansikte innan jag somnade..

Nu är jag slut som människa efter två sömnlösa nätter och en sjukt lång arbetsdag. Den blir lika lång imorgon, så jag säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0