ett år

Jag läste det här och var på två sekunder tillbaka i samma tillstånd som för ett år sen. Ett år på pricken faktiskt. Jag har ingen stor blogg, min mamma är två rum bort och jag kedjeröker inte. Men känslan är precis den som jag inte kunnat sätta ord på. Att glömma bort hur man andas, sover och äter. Jag kunde känna och höra hur mitt hjärta gick sönder. Hur skulle jag överleva? Det har gått ett år nu, jag lever, men ibland kan jag fortfarande höra hur små bitar av mitt ihoptejpade hjärta ramlar bort.
Och jag är fortfarande trasig.

Det finns heller inga ord på hur svag jag känner mig, när jag säger så.

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskling! <3 tänker på dig hjärtat.

2012-06-12 @ 07:42:48
URL: http://onlyaanna.blogg.se/
Postat av: Tanja

Ush! Skulle inte ha läst hennes inlägg..känner den känslan igen. Så hemskt!

2012-06-14 @ 09:35:13
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0