testing testing

Okej. Jag har fått nytt system här i min blogg. "testperson" hade tydligen JAG anmält mig till?? Det visste jag inte om.. Får väl se om jag kan få rätsida på det här också.

 

I vilket fall; Jag gick upp tidigt imorse, slöade ett tag och åkte till Ikano med tjejerna. Hittade ingenting som vanligt. Om en stund blir det mat här hemma och avslutningsfika för lillasyster. En fin och mysig liten tradition här hemma att ha avslutningsfika, och fira att man klarat ytterligare ett år!

 

Jag har börjat känna att namnet på bloggen inte går ihop sig längre. En funktion som dom borde fixa; ändra bloggnamn - utan att byta blogg! Skulle behövas nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0