praktikant

Har sprungit fram och tillbaka på stan hela dagen känns det som! Mötet jag var på gällde jobb. Men det blev inget jobb, eftersom dom vill att man ska ha praktik ett tag först. Jag kan snart kalla mig praktikant på Burger King. You do what you gotta do, right?! Går det bra så får jag anställning. Så jag har sprungit fram och tillbaka mellan BK och AF. Papper hit och dit.

Sen träffade jag min kära kusin Sofi, det var flera år sen. Kände inte igen henne knappt! Lika söt som hon alltid varit! Hennes bror Jens, också kusin, sprang förbi. Han var inte så intresserad av att prata, men jag snodde en kram iallfall!

Nu: snart mat. Sen kommer Aida och går en promenad med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0