femte mars

Idag har jag varit och fikat med Sandra och Malin. Jättemyigt att träffa Malin igen, för vi träffas nästan bara på stora saker som nyår och midsommar. Vi satt och pratade i flera timmar om allt och inget!

Åkte vidare till gymmet, skulle springa men fick så sjukt ont i knäna. Säkert sen förra gången jag sprang! Måste komma ihåg att ta med mina riktiga löpdojjer nästa gång. Hoppas på förbättring. Körde iallafall 20min powerwalk och 10min löpning. Plus mage, armar och lite rumpa.

Nu blir det tv-häng hela kvällen. Skönt!



Och GRATTIS till en av mina bästa vänner, Tanja, som fyller 21 idag! <3

Kommentarer
Postat av: Tanja

Taaaack! Igen :D

2012-03-05 @ 23:03:33
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0