bildräddning och rensning

Jag sitter just nu och räddar alla mina bilder. Min dator säckar snart ihop (om inte någon (pappa) kan installera om den och allt sånt). Så nu ska jag bara spara det jag vill ha. Jag ska bla. slänga en väldigt förlegad mapp som heter "kolla inte här" från mitt förflutna (förutom två bilder..). Mappar som heter "random pics" raderas nog även det.

Men det finns mappar som jag kan titta i flera gånger om! Skulle gråta så hjärtat hoppade ut ifall dom bilderna försvann! (OH herregud! trodde jag radera en mapp nu, men lugn, den flyttades in i en annan mapp.. Phju) Det är från Turkiet, Thailand och balen. Väldigt gamla minnen och nya minnen.

Här kommer en älsklingsbild:

Jag och Jocke på balen 2010. En av dom bästa dagarna i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: aida

Ååh smart, de där önskar jag att jag med hade gjort innan min dator fick för sig att lägga av :(

Fin är du :D

2012-11-08 @ 00:02:19
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0