förkyld!

Jag vaknade imorse av att jag var så himla förkyld. Näsan var täppt så jag inte kunde andas och halsen sved, huvudvärken fanns också där. Nu har jag tagit nässpray och ätit lite honung, så det är till hälften borta just nu. Ska kurera mig så mycket jag bara kan. Den här månaden har jag definitivt inte tid att bli sjuk! Har så mycket roligt jag ska göra, och dessutom mycket jobb.

Har precis ätit frukost och knaprar nu på en pepparkaka. Snart (om två timmar) ska jag till jobbet. Blir en lång dag. Och tack vare snön får jag gå till och från jobbet....
Tack snön, TACK!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Du kan ju ta en buss? ;)

Svar: Det tar nästan lika lång tid ju haha
Josefine Tequila Lindén

2012-11-29 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0