pepparkaksfusk

Jag åt precis en pepparkaka!! Jag har alltid haft som regel att jag ska inte äta pepparkaka, lussebulle, clementiner eller dricka julmust innan den 1a december. Och inte äte tomtegröt. Ni kan ju förstå mitt samvete nu?! Under december totalt föräter jag mig på allt det där, bara så jag ska hålla mig till nästa år. Och nu har jag helt plötsligt fuskat och börjat i förtid? Undrar om jag kommer tröttna innan december är slut nu? Hoppas inte.

Nåväl. Jag vaknade med huvudvärk (orsak: knutor i nacken). Misstänker att det kan bero på brist av träning + strech. Så nu ska jag försöka få tag i någon vän som vill gå en promenad med mig och senare i eftermiddag måste jag till gymmet.

Kommentarer
Postat av: aida

Mitt sånt löfte bröt jag för 3 år sen, och sen dess har det bara gått utför, har redan smällt i mig en hel pepparkaksburk i år!
Så nu vet du vad som väntar dig..

Svar: Hehe jag får passa mig då! (tog en till redan igår kväll....)
Josefine Tequila Lindén

2012-11-12 @ 12:27:51
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0