På kurs

Igår var jag på kurs i Norrköping. Redan där kanske ni listat ut att jag åkte vilse. Bra gissat isf. Åkte vilse (enligt min mobil var jag heeeeelt rätt) och kom försent 25 minuter. Tur för mig att det bjöds på mat den första halvtimmen. Åt en macka rekordsnabbt för att jag inte var så sugen (vill ju inte vara otrevlig). Stress har en förmåga att få mig illamående och nästan spy. Alternativt hade jag sura uppstötningar? JÄTTEINTRESSANT för er att veta!

Nåväl. Jag satt där bland andra Life-are och terapueter. Kunde såklart ingenting av all info och kände mig som en grönsak. Men fick några aha-upplevelser. Och en goodiebag.

Åkte även vilse på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0