Min dator lever ett eget liv

Två gånger på ganska kort tid har min dator startat av sig själv. Mitt i natten. Den har varit garanterat avstängd, och ihopfälld. Eftersom man måste trycka på power-knappen, så kan jag utesluta att någon hackar den antar jag? Men frågan är ju då varför. Jag suttit och funderat på detta många gånger idag, men inte kommit fram till något logiskt. Så vad tror vi händer?! Någon?

Men dagen har iallfall inte bara gått åt till att fundera på min dators egna liv. Jag har pluggat lite, spenderat mesta delen av dagen hos min kära Jennifer. Det var ett helt år sen vi umgicks på riktigt och det känns nästan tragiskt. Måste bli bättre! Nu på kvällen var det kalas hos Gylling, alltid lika kul. Älskar hela den familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0