Spretig

Det här blir ett inlägg som är precis som jag känner mig - spretigt.

- Kom precis hem från en sväng på stan med Malin. Himla trevligt. För att jag inte skulle slösa mina pengar fick plånboken snällt stanna hemma, och tur var väl det. Hittade massa små fina skitsaker jag ville ha!

- Har känt att vädret börjar bli lite jobbigt också. För kallt utan jacka, för varmt med jacka. Och det är så himla kvavt, och jag bara längtar efter åska och regn?! Så illa tycker jag att det är.

- Förövrigt har jag varit hos frisören. Slingor och lite klippning blev det. Ni får ingen bild för att jag helt enkelt inte är på ta-bild-på-mig-själv-humör!

- Min förkylning vill fortfarande inte släppa. Jag känner att jag snart ger upp. Allt blir så mycket roligare när man inte är halvt sjuk hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0