vardagsgrejer

Jag läste någonstans att folk (killar speciellt) inte gillar tjejer som sätter sig själv i vardagssituationer. Men vad bryr jag mig om det?!

Idag har jag minsann bara tvättat, städat och möblerat om. Fixat till mina gardiner lite och snart ska jag kanske baka lite. Förövrigt, när jag kom ner till tvättstugan hände någons kläder kvar i hela torkrummet + torkskåpet. Tänkte att det kanske var borta när jag kom ner nästa gång. Men icke. Hur irriterande?! Så där fick jag ställa mig och vika ihop någon annan kläder. Ingen big deal egentligen, men ändå. Tur att jag har all tid i världen idag :)

Nu närmast ska jag söka lite jobb, och kvällen bjuder på middag med moster + familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0