vill leva på fika

Jag har bestämt mig för att försöka blogga lite mer "in the moment", eftersom inläggen lätt blir lite tråkiga när man bara rabblar upp dagen som varit! Men idag gör jag ett undantag. Började dagen med städning, sen åkte jag med mina fina vänner till stallet. Som vanligt blev jag allergisk, det kom inte som en chock :))). Kvällen gick åt till att träna och äta. Och vara sugen på fika. Jag gjorde misstaget att kolla på "Hela Sverige bakar" och sen fanns det ingen återvändo! Bakverk och kakor är ju helt underbart. Synd att jag inte kan leva på fika! Eller tur att jag gillar träning lika mycket som fika?

I vilket fall; nu ska jag ta mitt sötsug och försöka sova. Och kanske drömma om cupcakes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0