Första dagen

Står på jobbet och har först nu återhämtat mig från min superstressiga morgon. Jag försov mig såklart just idag. Jobbar mördarpasset 10-20, utan rast eftersom dom andra är på utbildning. Tur att jag kan gå bak och äta när jag vill! Tackar Gud (nåja) för min "dörrplinga". Så.. Idag är också första dagen med min medicin. Jag fick svar från läkaren igår och det var inget allvarligt fel på magen. Jag har en irriterad tarm tydligen, inget farligt men besvärligt! (Detta kan orsakas av stress bland annat, hehehe förstår ni varför detta är komiskt?) Första dagen idag, två veckor till förbättring. Fungerar detta så får jag nog äta det så länge jag lever. Och det smakar inte gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0