Två saker som inte är okej.

Löprundan idag gick bra, jag var lite trött i början men när jag fått upp värmen och flåset så flöt det på bra! Men det hände två saker som förstörde hela njutningen med att springa..

Händelse 1: jag sprang förbi tre små killar, varav en kände att det skulle vara härligt att få känna på lite kvinnlig rumpa och daskade därför till mig. Ni som känner mig vet att jag har lite kort stubin när det gäller sånt. Man tar inte på mig på det sättet utan lov helt enkelt!

Händelse 2: nästan hemma möter jag ytterligare två killar, den här gången var dom runt 17-18. Dom tittar på mig som om jag vore en ny glansig leksak och kommenterar "mm det ser bra ut". Kort stubin igen..

Vad är det för fel på folk?


Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad i helvete!! Vilka äckel det finns! Usch! Spelar ingen roll om man har kort stubin eller lång, hade blivit så jäävla arg!!

2013-04-18 @ 00:04:58
URL: http://linafranssons.blogg.se
Postat av: Anna

Man får stanna och kicka till dom! Käftsmällar skulle dom ha allihop! Dendär rumpan är min och PRIVAT!

2013-04-18 @ 08:40:00
URL: http://www.onlyaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0