Är jag sjuk..?

Somnade och vaknade med så himla ont i magen. På nåt sätt känns det som min kropp är på väg att ge upp. Jag är lite rädd att jag ska bli sjuk. På riktigt sjuk. Jag har alltid mer eller mindre ont i magen, är så trött att jag kan sova när som helst (förutom när jag SKA sova) och resultatet av det är stora påsar och mörka ringar under ögonen. Kroppen är stel och öm. Mamma säger att det är symtom på glutenallergi.. Jag kan inte förstå min hjärna som hellre väljer att må dåligt än att gå och ta ett blodprov. Kan man bota fobier när man inte vet VARFÖR man är rädd? Men tänk om det är nåt värre?!

Snart får jag skjuts till jobbet. Jobbar till ca 16 och ikväll blir det mys med mina tjejer! Jag längtar.

/ hypokondrikern (?)


Kommentarer
Postat av: Mats

Finns ett annat sätt att kolla, ät glutenfritt en månad och se om det bli bättre :)

Svar: Det kan ta mer än ett halvår innan magen har blivit frisk igen. Och den som tål gluten ska inte sluta äta gluten. Så att testa en månad är inte ett alternativ.
Josefine Lindén

2013-02-02 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0