Tulpaner

Ligger i sängen och lyssnar på pod. Har somnat till säkert tre gånger? Kommer väl sova gott inatt. Ska inte ställa klockan idag, skönt.

Har jobbat och varit på ikano med Anna idag. Köpte som sagt byxor, och är helt nöjd än så länge. Sen åt jag en otroligt lång middag med familjen. Till efterrätt åt jag en semla, och jag har en kvar till imorgon. Sen är det minsann mer nyttigheter som gäller!

Jag köpte ett gäng tulpaner idag också. Nu längtar jag mer än någonsin efter vår! Och med det säger jag godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Fick dom stackarna inte dra vatten en timma me plasten på? :/

Svar: Joo, det fick dom :)
Josefine Lindén

2013-02-14 @ 18:50:24
URL: http://Www.onlyaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0