Jag har testat zumba

Ikväll testade jag Zumba för första gången! Och det var så himla kul?! Blev rejält svettig, men inte trött tyvärr. Men det var bara ett pass på 30 min. Hoppas passen är längre i framtiden, annars får jag köra dubbelpass. Tror dom kör strykepass efteråt, annars blir det gymmet. Men tillbaka till själva Zumban. Det var himla mycket skaka rumpa och hög energi rakt igenom hela passet. Lite åt salsa-hållet ibland, vilket passar mig perfekt! Det var kul helt enkelt. Alla borde testa!

Vi kör ett pass nästa vecka igen!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Visst är det rätt kul?! Jag skrattade mig igenom zumban bara för att det kändes så löjligt att skaka rumpa hela tiden.

Svar: Det är jätte kul! Jag skrattade också rätt mycket haha stog där i mina träningstights och såg allmänt dum ut :D
Josefine Tequila Lindén

2013-01-09 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0