Jag längtar

Nu har vi städat ut julen, bara mina gardiner kvar men dom åker bort om några dagar. Kanske imorgon? Tog nästan hela dagen att städa bara mitt rum, rena bombnedslaget! När jag städar längtar jag mer än någonsin efter att flytta hemifrån. Jag gör förmodligen rätt i att flytta så snart som möjligt, när jag fortfarande har jobb. Visst, det kanske kommer bli tufft efter sommaren, men jag är inte den som sätter mig ner och ger upp. Jag får helt enkelt klara det. Och det ska jag göra. Det KOMMER jag göra.

Synd att det för tillfället bara finns tre lediga lägenheter jag har råd med, och alla med rivningskontrakt...... Misstänker att det blir bättre fram mot februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0