jag vill ha allt

Har ägnat en del tid till att kika på kläder idag, i både tidningar och affärer. Så mycket jag vill ha, men så lite pengar att spendera. Skulle kunna köpa nästan allt! Jag fick nöja mig med en ny träningsväska. Den jag har använt hittills är sönder i dragkedjan, och är dessutom väldigt osmidig. Och liten! Men nu har jag en ny, hel och fin väska. Den är såklart rosa, men det var inte avsiktligt. Kommer bli en välanvänd en tror jag!

Nu sitter jag i sängen med musik i öronen, just nu nån remix på en gammal låt och jag blir så j*vla träningssugen! Rent ut sagt. Måste ta ner mig själv på jorden nu, kommer inte kunna sova :)))

Kommentarer
Postat av: Lina-bloggar om+allt,+livet,+musik+och+mat,+kolla+in!

haha jag blir likadan när det gäller kläder. ibland hatar jag att gå på stan, läsa bloggar och kolla tidningar just pga att jag vill ha allt..

2013-01-29 @ 15:27:00
URL: http://linafranssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0