Orolig för morgondagen

Det värsta som finns (nåja) måste ju vara att inte kunna somna på kvällen. Jag gick och la mig ganska tidigt för att vara utvilad imorgon. Men här ligger jag nu helt klarvaken, fast ändå trött!

Jag tror att jag oroar mig för morgondagen. Imorgon ska jag ta det där jobbiga blodprovet som talar om ifall jag är glutenintolerant. Och jag är så fruktansvärt rädd för nålar. Jag grinar seriöst av ett stick i fingret. Idag, och imorgon, glutenladdar jag för att resultatet ska bli så klart som möjligt. Kanske slipper jag då kanske en gastroskopi (hoppas)! En kamera ner i halsen är något jag helst inte vill vara med om (kommer begära att bli sövd då), smärta är inte min grej.

Kanske ska ringa vc och förbereda på att jag är galet rädd? Finns det bedövning? Något lugnande? Morfin?! Lustgas?!! Har dom dubbla tider åt mig?

Upprepar mantra: du klarar det! Du klarar det! Du klarar det!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du klarar de älskling <3

2013-03-07 @ 02:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0