två långa dagar

Ligger i sängen nu och är helt slut. Både igår och idag har jag hjälp S med flytt-grejer. Mest Ikea. Jag lever nämligen ut mina flytta hemifrån-drömmar genom mina vänner just nu. Har man inte möjlighet att flytta själv, så har man inte. Men så himla kul att gå omkring och önska sig massa möbler! Har en helt klar bild av mitt drömboende i huvudet.
 
Har förresten varit och tränat ikväll. Vi har en släkting som leder Sha'bam (?) och bodybalance på medly, och vi blev bjudna att testa hennes pass. Det ena är dans och det andra är pilates/thaichi/yoga. Jag märkte verkligen hur mycket min koordinationsförmåga har försämrats och hur stel jag blivit. Men det var kul ändå! Och vilken fantastisk ledare hon är, våran släkting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0