Glammigt

Igår blev det en myskväll med tjejerna. Massa gott att äta och film. Åkte hem vid tolv, halv ett. Fick lov att följa med Sandra och hämta C, för hon hittade inte. Det gjorde inte jag heller, visade det sig. Irrade runt och försökte hitta i säkert 45 minuter!

Idag fick jag kliva upp tidigt (kvart över nio, tidigt) för att åka iväg till First hotel och GlamLab. Fotografering med familjen och jag fick såklart offra mig att köpa bilder på mig själv för att vi inte fick blanda bilderna (var tvungen att ta på en och samma person + gruppbilder och vi ville åt gruppbilderna!). Nu får jag alltså betala massor, för bilder jag egentligen inte ville ha. Schysst! Tack.. Det var väl trevligt iallafall. Bilderna blev helt okej!

Ni får ful-bilden. Varsågod.

Me and my familia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0