Jag överlevde!

Övelevde, men det var fasen på gränsen!

Dagen på Kolmården med familjen var jätte mysig. Jag hälsade på rockor (kände mig lite modig då hehe) och åkte linbanan (då var jag inte lika modig...). Jag önskar att man kunde kolla mer på lejonen än man får göra. Typ stanna och gosa lite i lurvpälsen. Det förutsätter ju att dom är lite mer tama.. annars skulle jag ju aldrig våga! Nöjer mig med Sigge så länge. Sov en sväng när jag kom hem. Stadsråttan i mig är inte van vid frisk luft :)

Mitt 10-timmars pass på jobbet SÖG! Kö till dörren hela kvällen/natten verkligen. Men jag fick en överraskning!!!!! Mina vänner kom förbi och poff! så står min finaste Sandra Karlsson framför mig och jag börjar såklart att gråta lite :') Hon har varit borta ett helt år från oss för att bo i USA. Nu är hon hemma, och vi ska aldrig låta henne åka iväg igen!

Hemma halv sex, sov till 12 och myst med Sandrorna + Anna resten av dagen/kvällen. Nu är jag slut som människa, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0