Min helg

Min helg har sett ut som sådan :

Fredag: Jobbade hela dagen! Efter jobbet mötte jag upp mina tjejer och satte oss på NH och snackade skit. Sen hängde vi i timmar utanför Hakepi?? Det var så trevligt så.

Lördag: Jobb igen, något trött! Efter jobbet slöade jag, skjutsade mamma & co till fest. Sen blev det lite bowling, kom bara 5a. Men jag fick 4 strike *nöjd*. Sandra och jag lämnade resten och käkade pizza hos mig. Senare på kvällen åkte jag ner till alla andra (fulla som bara den allihop) på Ågatan. Spiknykter. Och mitt i natten hämtade jag mamma & co igen.

Söndag: Upp tidigt för kalas/sommarfest i Kärra. Regnade heeela tiden nästan. Jag var i vinnande lagen både i femkamp och frågesport. Måste ju bero på mig då va?? ;) Kom hem, gick en promenad på över en timma, rensade nästan huvudet.

Så nu med 6 timmar sömn på två nätter, är jag slut som människa och säger GODNATT!

Kommentarer
Postat av: anna

så fulla var vi inte ;)

Svar: Haha joo, det var ni ;)
Josefine Tequila Lindén

2012-07-10 @ 11:26:19
URL: http://onlyaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0