med rätten att tjata.

Jag gick upp snortidigt för att åka till veterinären med Ester. Hon skulle egentligen blivit steriliserad idag, men jag fick snällt ta med henne hem igen. Någon hade räknat fel på månaderna, så vi får vänta en månad till. Skruttfian då, gillar ju inte att åka bil..

När jag kom hem så tänkte jag ha en riktigt mysig morgon. God frukost, en film och bara njuta av att vara ensam hemma! Men istället hittar jag min lillasyster hemma (igen!) (alltid hemma från skolan...) och nu får jag tjata på henne att städa sitt rum (order från mamma, har äntligen RÄTTEN att tjata på henne), äta frukost i köket och inte alls se någon film.

/ tjejen som vill ha sin ensamtid
Är det dags att flytta hemifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0