bästisfestis fyller år

Idag är ingen vanligt dag, för idag är det Sandras födelsedag! *sjunger* 
Grattis min bästa vän, på din 21årsdag. Hoppas den har varit mysig <3

Ja.. Var nere på stan och "firade" Sandra med att äta på Ming. Hon hade kommit fram till att det var 17 veckor sedan vi var där sist! 17 veckor är 14 veckor för mycket liksom!!! Resten av dagen förblir en hemlis :))) Jag kände mig som en halvdålig vän när jag kom utan present och allt. Men jag ska minsann fixa något! Och S, om du läser detta får du INTE protestera :) hejhej!
Nu på kvällen har jag varit och tränat! Det kändes himla skönt att vara där igen. Tog det relativt lugnt såhär i starten, vill ju inte dra på mig mer sjukligheter.

Och förresten, någon har medvetet tagit sönder mig cykel.. Dragit sönder växelvajern, så nu är den konstant på 1an. Man får trampa som en dåre, men kommer ingenstans hehe mmmmm vad glad jag blev när jag skulle cykla iväg förut :) förbannat. Att en inte kan få ha saker ifred? Det är liksom inte så att man bara går förbi där i farten, det är på "baksidan" om man går på vägen. Man måste alltså ha en mening med att gå in på våran gård..

Kommentarer
Postat av: Tanja

Shit vad sjukt, jag satt igår och tänkte ringa dig och sandra och se om ni ville hänga med till Ming men tänkte att sandra är säkert i skolan eller hemma och firar :P
PS någon tog sönder min cykel sådär med..

Svar: Amen attans! Jag tänkte faktiskt inte på att ringa nån mer ;o nästa gång tycker jag du ringer. Vi är oftast på att äta där ju ;) PS det är ju förjävligt!
Josefine Tequila Lindén

2012-09-11 @ 07:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0