gammal och dålig bowlare

Igår hade jag en väldigt bra dag. Började med träning (är besviken för jag har ingen träningsvärk idag). På kvällen stod bowling på schemat. Jag var sämst! Dessutom gjorde jag nåt med mina fingrar, så jag har förbannat ont idag? Efter min stora förlust gick vi vidare till 55an och pratade skit ett tag. Jag och Anna (+ killarna) drog vidare tiiill.... Harrys! Vi gick inte ens in via Sliver.... Trodde det skulle dröja längre innan jag hittade dit på riktigt, men men. Jag kände mig gammal när jag frågade Anna om hon också kunde alla låtarna på "schlagergolvet" och fick ett "haha Neeheheee" tillbaka :))) Vid halv två kanske (??) köpte vi mat och började knalla hemåt.

Kunde inte sova, mina tankar snurrade i 120,  så jag stannade uppe och skrev ett tag.

Nu ska jag spendera dagen med att ligga i sängen, kolla på exakt 7 avsnitt av OTH och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0