gummistövlar och full mundering

Regniga dagar kräver gummistövlar! Så är det iallfall nu. När jag åkte till jobbet tidigare idag så var det full mundering på. Regnjacka med luvan uppe, regnbyxor och gummistövlar. När jag tänker tillbaka bara ett par år, så var det en omöjlighet. Jag vägrade. Och nu kan jag bara inte förstå hur jag hellre gick omkring blöt hela dagen, än att ta på mig ett regnställ?! Brr vad kallt. Det är ju inte så att jag går omkring på stan i regnställ, jag har ju paraply. Men när jag bara ska till jobbet..?
 
Jag antar att jag blivit äldre och klokare. Hoppas det iallfall. Stövlarna kan till och med få följa med till stan när det regnar!
 
Mina nya "skönheter". Tillräckligt snygga för att kunna gå till stan med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0