vårdagsjämning

Idag är det vårdagsjämning. Sist jag skrev om det så var det 35 dagar kvar, och det känns som igår! Nu är det ju inte så att det MÄRKS att det ska vara vår nu eftersom snön bara fortsätter att falla. Tråkigt tycker jag. Jag har velat ha vår sen i november, så det är banne mig dags nu!
 
Idag har jag jobbat på dagen, tiden gick superfort idag. Sen tog jag bussen in till stan för att äta lunch med Sandra och Sandra. Himla trevligt! Det blev en kort sväng på stan också. Såg kläder lite här och där som jag vill ha. Så nästa vecka blir det en riktigt shoppingrunda!
 

Kommentarer
Postat av: Aida

Alltså jäävlar vad vacker du är, tappar hakan typ varje gång. oO

Svar: Aida, jag blir generad :$ tack!
Josefine Lindén

2013-03-20 @ 22:50:45
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0