det handlar om mys

Dagen började med jobb 10-13. När jag kom hem tog jag min lunch och satte mig i soffan och kollade på "En oväntad vänskap". Vilken fantastisk film. Jag älskar den! Verkligen en feel-good-film. Ni som inte sett den borde hyra den, bums! Fick för övrigt kommentaren "HAHAHAH, HYYYYR du film FORTFARANDE!? ladda ner istället!" av en vän när jag skulle till hemmakväll. Till mitt försvar så är det så himla MYSIGT att hyra film. Liksom gå dit, titta, välja, köpa lite godis och gå hem igen för att bara gosa ner sig i soffan..

Nej, nu ska jag sluta yra om hur mysigt hyrfilm är och få tummen ur. Har försökt komma ut på en promenad hela dagen. Och nu lyser ju det sista av solen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0