testade nytt

Godkväll!
 
Ligger i sängen för tillfället och ska snart sova. En kan ju tro att jag är halvt död pga. väldigt få inlägg, men så är det icke! Mig blir ni inte av med så lätt..... Men ibland har jag varken tid eller ork att skriva. Och så vill jag oftast ha bilder till inläggen och min lilla mobilkamera går inte varm direkt!
 
Men nåväl. Dagen i stort har varit trevlig. Jobbade en stund, kollade på bikini (utan lycka denna gång också), fikade med Sandra och tränade bort fikan med Malin heheh. Smakade chailatte för första gången och det var inte så illa, men jag måste förmodligen vänja mig vid smaken.
 
Nu stänger ögona igen ofrivilligt, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0