regn

Det har regnat hela morgonen och därför orkade jag inte göra mig iordning. Så här sitter jag, fortfarande i pyamasen! snart blir det pannkaka till lunch/middag? vet inte riktigt vad det blir..

Igår såg vi Bridsmaids! Den var jätte bra. Hur rolig som helst, blandat med några scener när man bara ville gråta. Det var en perfekt blandning :) SE DEN!
Efter bion åkte jag till Anna. Jag som glömde att det var lördag trodde att bussarna gick. Men det gjorde dom inte. Så jag fick springa hela vägen till Rese! Så snabbt har jag aldrig sprungit. Svettig och dan hann jag iaf!


Kommentarer
Postat av: krantz

hur kunde jag missat att du börjat blogga? haha

2011-08-07 @ 16:14:08
Postat av: Anna

Det var värt svetten!

2011-08-07 @ 17:56:40
URL: http://annnabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0