det är dags för fredagsmys

Den här veckan har gått så otroligt fort! Konstigt nog. Vi har inte haft alltför mycket att göra på jobbet, men vi slutade ändå inte tidigare fören idag? Konstigt det också. Men detta har jag gjort senaste dagarna;

I onsdags träffade jag min fina, och efterlängtade, vän Anna på ikano. Käkade lite och köpte lite kläder, såklart :) Sen åkte vi hem till mig och kollade på massa bilder från alanya! Tyvärr skulle jag jobba på tordagen, så blev inte så länge..

Torsdagen bjöd som vanligt på jobb jobb jobb, sen avslutades kvällen med afterwork med mina sommarkollegor! Några gamla var också med, det var jätte mysigt att träffa alla utanför jobbet. Alla ser så annorlunda ut utan arbetskläder och hårnät (vi jobbar på scan!). Blev dock ingen alkohol för min del, eftersom jag äter pencillin (Men om en vecka, då är det partiii ). Lite tråkigt, men jag klarade mig bra ändå!

Nu vankas dusch! ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0